Konsulent/CM med interesse i kontraktstyring, e-handel og udvikling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en ny Contract manager til Udbud og Indkøb i Randers Kommune. Er det noget for dig?

Udbud og Indkøb er en del af kommunens centrale økonomiafdeling. Vi har blandt andet ansvaret for størstedelen af kommunens udbudsforretninger. Som en af landets største kommuner, har vi en omfattende indkøbsvolumen – det giver masser af spændende og udfordrende arbejdsopgaver.

Jobbet
Som Contract manager hos os får du en bred opgaveportefølje og tilhørende kontaktflade – både inden- og udenfor kommunen. Jobbet indebærer, at du skal navigere imellem krav og ønsker fra vores kunder (kommunens egne enheder), de lokale politiske prioriteringer og mulighederne i markedet hos leverandørerne – og alt sammen indenfor de rammer, der nu engang er gældende for offentlige indkøb.

Med jobbet som Contract manager er du med til at gøre en forskel på bundlinjen, og for kommunens evne til at levere service til borgerne. Samtidig er du med til at sikre, at Randers Kommune opleves som en professionel samarbejdspartner for de virksomheder, vi er i berøring med.

Arbejdsopgaver

  • Arbejde med implementering af kontrakter, således at begge parter leverer de aftalte ydelser til rette tid
  • Agere bindeled mellem kommunens leverandører og kommunens brugere med kontrakten som omdrejningspunkt
  • Drift af aftaler i aftaleperioden:
    • Kontraktoprettelse i indkøbssystemet og formidling af nye kontrakter til kommunens brugere
    • Daglig drift af e-kataloger, hvor du sikrer, at priser stemmer overens med aftalen
    • Årlige statusmøder med aftaleleverandører
    • Løbende statusmøder med kontraktens brugergruppe
    • Håndtering af henvendelser fra interne brugere i kommunen
  • Gennemførelse af tilbudsindhentninger samt indgåelse af frivillige aftaler
  • Arbejde med udbudsprocesser i samarbejde med vores jurister eller indkøbsfællesskaber (KomUdbud og SKI)
  • Deltagelse i ERFA-grupper

Kompetencer
  • Du skal have forståelse og/eller interesse for kontraktindgåelse
  • Du kommunikerer ubesværet skriftligt og mundtligt, hvor du formår at formidle kontraktvilkår i et forståeligt sprog for almene brugere
  • Du har den rette indstilling, og interesse for opgaverne
  • Du skal kunne samarbejde på tværs i afdelingen med jurister og controllere i selve udbudsprocessen, og i den efterfølgende driftsperiode
  • Du skal være løsningsorienteret og se muligheder i de problemstillinger, der opstår i kontraktens aftaleperiode
  • Du besidder en struktureret tilgang til din arbejdsopgaver og formår at overholde deadlines
  • Erfaring med Rakat og CCManagement er en fordel, men ikke et krav
  • Du har måske en kontormæssig uddannelse eller tilsvarende
  • Vi forventer ikke, at du kan det hele fra dag et, vi tilbyder en grundig oplæring og nødvendige kurser….

Primære arbejdsværktøjer
  • Rakat
  • Microsoft Word og Excel
  • CC Management kontraktstyring
  • SbSys
  • Ethics
  • Podio
  • Trueanalyze

Vi tilbyder
  • dygtige og engagerede kollegaer
  • gode arbejdsforhold med plads til den enkelte
  • en arbejdsdag med ansvar og indflydelse
  • et spændende, udfordrende og varieret arbejde, hvor vi både er tæt på det politiske niveau og det økonomiske maskinrum, i en af landets største kommuner
  • et fleksibelt og godt arbejdsmiljø - både fagligt og socialt - hvor samarbejde og godt humør prioriteres højt
  • løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og regler om Ny løn

Lidt mere om os
  • I Udbud og Indkøb varetager vi udbud af fælles tværgående indkøbsaftaler samt yder rådgivning på tværs af alle enheder i kommunens organisation vedr. udbud, indkøbsbehov mv.
  • Vi arbejder med alle aspekter af udbud og indkøb - fra foranalyser, udarbejdelse af udbudsmateriale, tilbudsvurdering, implementering af aftalerne til opfølgning og controlling.
  • Kontoret har i dag ni medarbejdere fordelt på én Udbuds- og Indkøbschef, tre udbudsjurister, to controllere, to udbudskonsulenter samt en studentermedhjælper.
  • Udbud & Indkøb er en del af økonomiafdelingen, som yderligere består af Regnskab, Budget, Kørsel, Forsikring og Betaling – alle med reference til Økonomidirektøren.
  • I økonomiafdelingen værdsætter vi også det sociale aspekt af hverdagen og har et socialudvalg, som løbende arrangerer events for afdelingen.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Randers Kommune, Laksetorvet, 8900 Randers C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/110510

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834692

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet