Kvalitetsbevidst og serviceminded sagsbehandler til Erhvervsregistrering (Tidsbegrænset)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at hjælpe virksomheder med at blive registreret, så de hurtigt og effektivt kan komme i gang med at drive deres forretning? Og trives du i en udadvendt rolle med henblik på at levere en suveræn kundeservice? Så er du måske vores nye kollega.

Som sagsbehandler i Erhvervsregistrering, vil du være med til at understøtte en vigtig samfundsopgave, da vi hele tiden arbejder på at sikre, at virksomhederne bliver registreret korrekt, og får betalt de korrekte skatter og afgifter til tiden.

I rollen vil du blandt andet komme til at beskæftige dig med:

  • Telefonisk kontakt til virksomheder.
  • Lettere sagsbehandling.
  • Ajourføring af virksomheders registreringshistorik i Skattestyrelsen systemer.
  • Administrative ad hoc-opgaver.
Som sagsbehandler på opgaven med Materiel registreringskontrol vil du være første led, som virksomhederne støder på. Du skal vurdere, om virksomheden opfylder kravene til registrering og have overblik over, om virksomheden har behov for yderligere hjælp og information for at blive registreret korrekt.

Selvstændig, effektiv og kvalitetsbevidst
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, som fx en kontoruddannelse eller lignende. Derudover vil det være en fordel, hvis du har praktisk erfaring med besvarelse af kundehenvendelser.

I forhold til enhedens opgaver vil du både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger løse opgaverne, og du vil få en stor kontakt- og samarbejdsflade med mange interessenter på tværs af hele Skatteforvaltningen.

Du vil tage både mundtlig og skriftlig kontakt til virksomhederne, og du vil få mange henvendelser fra virksomheder, som skal håndteres både i forhold til vejledning og i forhold til konsekvent håndhævelse af lovgivningen.

Derudover vil du udføre grundig og serviceminded sagsbehandling, herunder arbejde med relevant lovgivning og tilgængelige oplysninger i Skatteforvaltningens mange systemer.

Som person forventer vi, at du:

  • Er struktureret og kan arbejde selvstændigt og tage ansvar samtidig med at være en teamplayer
  • Er serviceminded og samtidig har en konsekvent tilgang til, at lovgivning bliver overholdt
  • Har gode kommunikative evner både mundtligt og skriftligt.
Det er vigtigt, at du har et godt humør og en positiv indstilling både over for opgaven og dine kolleger, og at du har mod på nye udfordringer og tilgår opgaverne med lyst og stort engagement.

Erhvervsregistrering RE3 – din enhed
Vi arbejder med fleksible arbejdstider og frihed under ansvar. Du vil opleve dygtige og ansvarsbevidste kolleger i et godt arbejdsmiljø, hvor der lægges vægt på udvikling og god trivsel.

Enheden er en del af fagområdet Erhverv, som består af 5 afdelinger. Vi er tilknyttet Registrering og e-handel med ca. 175 medarbejdere fordelt på 8 enheder i hele landet. Vi arbejder målrettet for at sikre, at virksomhederne bliver registreret korrekt og betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Enheden har tæt samarbejde med søsterenhed i Fredensborg, da der arbejdes i fælles sagspool.

Kontrakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket ”Søg stillingen” senest 14. juli. 2023. Har du spørgsmål, eller vil du gerne vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lars Justsen på telefon 72 37 97 00.

Vi forventer at indkalde til og gennemføre samtaler løbende med henblik på ansættelsesstart den 1. august 2023 eller snarest derefter.

Bemærk, at stillingen er tidsbegrænset og har en varighed på 6 måneder.

Der vil forud for ansættelse blive hentet straffeattest og referencer.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Toldbodgade 3, 8900 Randers.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Randers, Toldbodgade 3, 8900 Randers C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170384&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862029

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet