BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Automatisering og high tech løsninger til pharmaindustrien. Vil du være en vigtig del af et af Danmarks førende automationshuse?
Til en nyoprettet stilling søger vi endnu en dygtig og erfaren PLC Programmør til vores i forvejen kompetente team. Du kommer til at deltage i udviklingen og vedligeholdelsen af PLC programmer og HMI Interface til nye specialmaskiner til pharmaindustrien – hovedsaligt i Siemens TIA Portal. Du bliver ansvarlig for udarbejdelsen af nye programmer og interfaces samt opdatering af eksisterende programmer i forbindelse med opbygning og design af nye maskiner til vores kunder.
Dine primære opgaver:
- Udarbejdelse af PLC programmer og HMI Interface
- Debug og indkøringssupport på egne maskiner
- Kundesupport i forhold til både nye og eksisterende maskiner
- Ansvarlig for overholdelse af tidsplaner for egne projekter
- Udarbejdelse af dokumentation til understøttelse af PLC programmer og HMI
- Deltagelse i Factory Acceptance Test (FAT) sammen med projektleder og kunder
Du kommer gerne med erfaring fra en lignende stilling, hvor du har oparbejdet kendskab og indsigt i pharmaindustrien og dens krav og standarder. Du har stor erfaring med udvikling af PLC programmer og HMI Interface. Det falder dig naturligt at arbejde på produktet og have stor indflydelse på selve opgaveløsningen. Derudover trives du i rollen, hvor kundesupport og kommunikation på tværs af organisationen er en del af hverdagen. Fagligt brænder du for dit fag, og din interesse og evner bidrager til den fortsatte teknologiske udvikling af vores maskiner. Som person trives du med at være en del af et team hvor høj faglighed og sparring er en del af hverdagen.
- Din faglige baggrund kunne eks. være automatiktekniker eller lign.
- Erfaring som programmør i SIEMENS PLC & HMI
- Stor ansvarlighed og tager ejerskab for dine opgaver
- Trives i en organisation med stor medindflydelse og fleksibilitet
Du tilbydes en stilling som PLC programmør i en international virksomhed med høj faglighed i en rivende udvikling. Du vil få et alsidigt og spændende job i en organisation med en uformel tone, hvor vi vægter et godt samarbejde og god kommunikation højt. Du vil få gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og du kommer til at arbejde sammen med ambitiøse, kompetente og dedikerede kolleger.
Du tilbydes ligeledes en attraktiv gage, der afspejler dine kvalifikationer samt pension, sundhedsordning og frokostordning.
Ansøgning og kontakt
Career varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag her.
Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne-Marie Hviid Ekstrøm på +45 30 85 12 94
Fra d. 8/7-23 til 31/7-23 er der ferielukket. Der arbejdes på rekrutteringen både før og efter denne periode.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej 71B, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153774&DepartmentId=18968&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873324